Якщо ви залишите свою електронну адресу, то отримаете повідомлення про відповідь на Ваше запитання.

Доброго дня, виникло питання такого характеру, перебуваючи в зоні бойових дій психологічно та морально виснажився від постійної стрілянини та гибелі товаришів, зараз перебуваю на лікуванні в центральному війсковому госпіталі. Чи можу я влаштовуватись на офіційну підробітку, наприклад мене запросили стати членом виборчої комісії на виборах, чи можу я з юридичної точки зору офіційно десь фігурувати? from Олександр 17. Жовтня 2014

Доброго дня. Спочатку ми надамо відповідь на Ваше конкретне питання щодо можливості приймання участі у роботі виборчої дільниці в якості члена виборчої дільниці.
Діюче законодавство України передбачає деякі обмеження щодо осіб, які мають право займатися зазначеною діяльністю. Так, до складу окружної чи дільничної виборчої комісії не можуть входити кандидати у депутати, представники партій у Центральній виборчій комісії, уповноважені особи партій, довірені особи кандидатів у депутати в одномандатному окрузі, офіційні спостерігачі, посадові та службові особи органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування, працівники судів та правоохоронних органів, а також громадяни, які утримуються в установах виконання покарань чи слідчих ізоляторах або мають судимість за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину чи злочину проти виборчих прав громадян, якщо ця судимість не погашена або не знята у встановленому законом порядку.
Отже, якщо Ви є військовослужбовцем ЗСУ, а не правоохоронних органів України, Ви маєте право бути членом виборчої дільниці та отримувати оплату за виконання зазначених функцій.
Але проблема в тому, що дільнична виборча комісія утворюється відповідною окружною виборчою комісією не пізніш як за тридцять один день до дня голосування у складі голови, заступника голови, секретаря та інших членів комісії. Тобто, на жаль, строки формування дільничих виборчих комісій вже пройшли.
Що стосується можливості бути офіційно працевлаштованим за сумісництвом або працювати за договором підряду під час лікування, реабілітації та відпустки, то це питання вирішується з врахуванням того, який саме статус Ви маєте, як військовослужбовець – чи були Ви мобілізовані на час особливого періоду, чи проходите військову службу за контрактом, чи є кадровим офіцером, тощо, і до якого саме військового чи правоохоронного формування Ви відноситеся. Відповідь на питання щодо підробітку можливо дати лише за умови надання Вами вищевказаної інформації.
Звертаємо Вашу увагу, що Ви можете адресувати свій запит на нашу електронну пошту: voensovet@ukr.net.
.


Скільки землі передбачено та як можна її отримати учасникам АТО 15. Жовтня 2014

Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (п.14 ст.12) визначає, що учасники бойових дій мають право на першочергове    відведення земельних  ділянок  для  індивідуального житлового будівництва, садівництва і городництва.
Нагадаємо, що тим же законом з 22.05.2014р. до учасників бойових дій віднесено військовослужбовців Збройних Сил України, Нацгвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, осіб рядового, начальницького складу і військовослужбовців МВС України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також брали участь в антитерористичній операції.
Незважаючи на те, що фактичне присвоєння учасникам АТО статусу учасників бойових дій наразі ще не проводиться, Держземагенство України розпочало програму сприяння реалізації цього права учасниками АТО.
В принципі, відповідно до статті 116 Земельного кодексу України, всі громадяни України мають право на разову безоплатну передачу землі у власність, один раз по кожному виду використання, із земель державної і комунальної власності, в межах норм безоплатної приватизації.
Ці норми становлять:
для ведення садівництва – не більше 0,12 га;
для ведення особистого селянського господарства – не більше 2,0 га;
для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах – не більше 0,25 га, в селищах – не більше 0,15 га, в містах – не більше 0,10 га;
для індивідуального дачного будівництва – не більше 0,10 гектара.
Учасники АТО (особисто або через представника за довіреністю), зацікавлені в отримані земельних ділянок у власність (такі, що ще не використали своє право на безоплатну приватизацію землі), надають  такі документи:
— копію паспорта;
— копію ідентифікаційного коду;
— документ, що підтверджує участь в антитерористичній операції (посвідчення, довідка, наказ тощо).
Для отримання ділянок під будівництво документи подають до органу місцевого самоврядування за місцем проживання (до сільських, селищних, міських рад).
Для отримання ділянок під садівництво чи ведення особистого селянського господарства – до Головного управління Держземагентства у відповідній області.
Після отримання необхідного пакета документів, відповідний орган розглядає клопотання і надає дозвіл або відмову на розробку проекту землеустрою. Після розробки проект землеустрою узгоджується з місцевим управлінням земельних ресурсів за місцезнаходженням ділянки.
Погоджений проект земле¬устрою надсилається відповідному органові виконавчої влади або місцевого самоврядування, що приймає рішення щодо затвердження проекту землеустрою і передачі земельної ділянки у власність.
За інформацією землевпорядників, оформлення відповідних документів відбуватиметься за прискореною процедурою.
Реєстрація земельної ділянки здійснюється за місцем їх розташування місцевим державним кадастровим реєстратором за заявою власника. Після реєстрації власнику видається витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з кадастровим планом.
Після цього здійснюється державна реєстрація права власності на земельну ділянку у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно – за зверненням власника вона проводиться державним реєстратором. На підтвердження права власності видається Витяг з цього реєстру.
Виникає питання, чи мають право на отримання земельної ділянки особи, що приймали участь в АТО, але не мають належних підтверджуючих документів.
Так, всі громадяни, які ще не скористались своїм правом на безоплатну приватизацію землі, мають таке право. Але мова йде про першочерговість та спрощену процедуру.
Якщо учасник АТО не має безспірних документів на підтвердження участі в АТО – таким першочерговим правом він скористується після надання йому статусу учасника бойових дій за офіційною процедурою, яка почне працювати згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 20.08.2014р. №413 « Про затвердження Порядку надання статусу учасника бойових дій особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення”. Або – після отримання цього статусу за судовим рішенням.
До уваги! Працює гаряча лінія Голови Держземагентства.


Доброго дня, хочу звернутися до вас ще раз. Я був мобілізований 25 березня до Збройних Сил. З 25 травня до 8 серпня перебував у зоні АТО. Після повернення пройшов курс лікування з приводу варикозного розширення вен та був прооперований. Але військово-лікарської експертизи не було призначено, а хірург направляє на подальше проходження служби. Чи порушені тут мої права та чи можу я наполягати згідно закону проведення ВЛК? from Володимир 15. Жовтня 2014

Так, ви маєте вимагати проведення ВЛК за наслідками лікування для визначення можливості подальшого проходження служби згідно Положення про військово-лікарську експертизу
в Збройних Силах України, затвердженого Наказом Міноборони від 14.08.2008 №402. В разі відмови Ви маєте право подати скаргу на це у вищу комісію в наступному порядку:
1. Рішення військово – лікарської комісії гарнізону, госпіталю можуть бути оскаржені у військово-лікарську комісію регіону з територіального принципу (тобто у ВЛК регіону, де мешкає військовослужбовець), або Центральну військово – лікарську комісію.
2. Рішення військово – лікарської комісії регіону можуть бути оскаржені в Центральну військову – лікарську комісію або в судовому порядку.
3. Рішення Центральної військово – лікарської комісії можуть бути оскаржені в судовому порядку.


Page 297 of 302 « ; 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 »