Доброго дня. Якщо мова йде про злочин – треба звертатись до органів МВС. Якщо Ви готові до подання повідомлення про злочин – напішить, ми зорієнтуємо Вас щодо порядку подання заяви.
Якщо мова йде про намір захистити свої права, при цьому конкретних ознак злочину у діях немає – можемо порадити звернутись до Уповноваженого Верховної ради з прав людини. Розгляд таких звернень та захист порушених прав – це його прямий обов’язок. До того ж, реакція від Уповноваженого є майже завжди.
Звернення до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини подаються у письмовій формі.
У зверненні слід зазначати:
1. Прізвище, ім’я та по батькові.
2. Поштовий індекс та адресу для надання відповіді.
3. Найменування органу державної влади, місцевого самоврядування чи посадової особи, які порушили Ваші права.
4. У чому конкретно полягає суть порушення Ваших прав.
5. Коли або в який строк допущено порушення Ваших прав.
6. Яких заходів Ви вживали для поновлення Ваших прав; до яких органів чи посадових осіб зверталися – якщо звертались(долучити копії їхніх відповідей).
7. Чи зверталися Ви за захистом порушених прав до суду?
8. Суть Вашого прохання, звернення.
9. Дату та власноручний підпис.
10. У разі звернення в інтересах третіх осіб потрібно надавати копії документів, що посвідчують повноваження на представництво їхніх інтересів.
Звернення до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини слід надсилати письмово за адресою: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008, Лутковській Валерії Володимирівні.
Радимо відправляти звернення через відділення Укрпошти з описом вкладення та повідомленням про вручення – для гарантій отримання та вжитих заходів.
Крім того, є гарячі лінії міністерства оборони:
Колл-центр Міноборони для вирішення проблемних питань та координації розгляду звернень громадян — (044) 454-41-36.
«Гаряча лінія» з питань запобігання та виявлення корупції у Збройних Силах України — (044) 454-73-07;
«Гаряча лінія» з питань військово-соціальної роботи, соціального захисту військовослужбовців та членів їх сімей, військової дисципліни Головного управління по роботі з особовим складом Збройних Силах України — (044) 454-44-51;
телефон «гарячої лінії» Генерального штабу Збройних Сил України — телефон відділу військово-соціальної роботи соціально-психологічного управління Головного управління по роботі з особовим складом Збройних Сил України — (044) 454-44-51;
Головне управління по роботі з особовим складом Збройних Сил України:
— «телефони довіри» — телефон відділу військово-соціальної роботи соціально-психологічного управління — (044) 454-44-51, телефон чергового Головного управління — (044) 235-82-31;
Військова служба правопорядку Збройних Сил України: e-mail: xuedcg@ukr.net.
«Телефон довіри» ВСП— (044) 454-73-08 у робочий час,
(044) 456-41-28 черговий, у неробочий час, телефони «гарячої лінії»,
(044) 545-73-15 (у робочий час, представник робочої групи щодо організації визволення військовослужбовців Збройних Сил України, які незаконно утримуються незаконними збройними формуваннями),
(044) 454-73-03 (у неробочий час оперативна група Головного управління Військової служби правопорядку Збройних Сил України).
Головне управління персоналу Генерального штабу Збройних Сил України:телефон чергового —(044) 226-23-60;
Тил Збройних Сил України: ‘Телефон довіри” — телефон групи по роботі з особовим складом Тилу —(044) 483-10-13, телефон «гарячої лінії» — телефон чергового Тилу — (044) 483-35-72.
Доброго дня.
Це не пільги зі сплати страхового внеску.
Ви взагалі звільнені від цього виду страхування, а обов’язки страхової перекладаються, у разі настання страхового випадку, на МТСБУ.
Тобто, учасники бойових дій (статус УБД підтверджується посвідченням учасника бойових дій) мають право не проводити страхування цивільно-правової відповідальності, якщо вони особисто керують належними їм транспортними засобами (згідно п.13.1. Закону “Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів”).
Доброго дня. УБД має пріоритетне право на отримання житла, але для цього учасник має стати на облік – при цьому, постановка на облік здійснюється за загальними правилами щодо органу, який такий облік веде.
Питання постановки на облік регулює Постанова Ради Міністрів УРСР від 11.12.1984 № 470 “Про затвердження Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР” зі змінами, останні з яких вносились Кабінетом Мінінстрів України у 2013-му році.
Вказані Правила визначають, що «жилі приміщення надаються громадянам, які потребують поліпшення житлових умов, постійно проживають у даному населеному пункті.
Квартирний облік здійснюється, як правило, за місцем проживання громадян у виконавчому комітеті районної, міської, районної в місті, селищної, сільської Ради народних депутатів.
Облік громадян, які працюють на підприємствах, в установах, організаціях, що мають житловий фонд і ведуть житлове будівництво або беруть пайову участь у житловому будівництві, здійснюється за місцем роботи, а за їх бажанням – також і в виконавчому комітеті Ради народних депутатів за місцем проживання.
Перелік підприємств, установ, організацій, а також їх відповідних частин (підрозділів), що здійснюють облік, затверджується спільним рішенням виконавчого комітету місцевої Ради і ради профспілок. Цей перелік уточнюється в міру необхідності.
Кожна сім’я може перебувати на квартирному обліку за місцем роботи одного з членів сім’ї (за їх вибором) та у виконавчому комітеті Ради народних депутатів за місцем проживання.»
Отже, Ви не прив’язані до місця реєстрації, але прив’язані до населеного пункту або місця роботи. Але, враховуючи регіональну структуру, ми не відкидуємо можливість взяття Вас на облік у районі або області, якщо населений пункт знаходиться в їх межах. Для вирішення цього питання, варто звернутись безпосередньо до виконкому районної/областної ради.