Якщо ви залишите свою електронну адресу, то отримаете повідомлення про відповідь на Ваше запитання.

Мій син, молодший сержант міліції безпосередньо брав участь в антитерористичні й операції з 21.05.14р по 1.08.14р.( про це свідчать наказ ГУ МВС України та наказ керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України.. З 15.08.14р. знову був відряджений (Наказ ГУМВС україни) для виконання рсобовим складом завдань визначених ЗУ “Про боротьбу з тероризмом” … Загинув в результаті нещасного випадку в зоні проведення АТО під час проходження служби , ні не повязане з виконанням службових обовязків(зг. Постанови ВЛК ГУМВС України). Чи мають право батьки на якісь пільги чи допомогу? Як оформити статус учасника бойових дій, якщо син загинув?Після першого перебування в зоні АТО статус не надавався( документи керівництвом не подавались) 18. Лютого 2015

Доброго дня. Прийміть наші безмежні співчуття.

Щодо виплат та пільг, пов’язаних з участю у АТО.

1. Статус учасника бойових дій.

На превеликий жаль, статус учасника бойових дій, який на дає право на пільги, прив’язаний до особи такого учасника. Тобто, навіть якщо Ваш син встиг би отримати статус, пільги припинились би з його смертю за вказаних Вами обставин.

Щодо членів сім’ї учасників бойових дій – то вони отримують право на пільги, визначені Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» не за будь-яких обставин, незалежно від того, чи встиг учасник АТО отримати статус, чи ні.

Так, стаття 10 вказаного закону визначає, що право на пільги мають «сім’ї осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ України, які загинули або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва,одержаних під час участі в антитерористичній операції, захищаючи незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України.».

Звичайно, варто звернутись до органу, уповноваженого видавати посвідчення членам сім’ї учасника бойових дій (в разі загибелі під час участі у АТО воно видається родичам навіть коли загиблий свій статус УБД отримати не встиг). Можливо, уповноважений орган прийме Ваші документи. Ми лише зазначаємо, що буква закону надає можливість відмовити Вам. Але спробувати звернутись  – варто.

На всякий випадок повідомляємо Вам, що для оформлення відповідного статусу необхідно звертатися до районного управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації.

Перелік документів для встановлення статусу:

 заява;

 оригінал та копії паспорта;

 оригінал та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

 оригінал та копії документів, які підтверджують ступінь спорідненості;

 оригінал та копії свідоцтва про смерть;

 витяг з протоколу засідання Центральної військової лікарняної комісії про причину смерті;

 документи, що підтверджують безпосередню участь в антитерористичній операції;

 фотокартка 3х4

2. Щодо виплат родичам загиблих працівників органів МВС

Відповідно до закону України «Про міліцію» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2007р. №707 “Про затвердження Порядку та умов виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності працівника міліції, податкової міліції”, одноразова грошова допомога виплачується у разі:

загибелі (смерті) працівника міліції, податкової міліції під час виконання ним службових обов’язків, пов’язаних з безпосередньою участю в охороні громадського порядку та боротьбі із злочинністю.

Отже, на жаль, формулювання підстав смерті, наведені Вами у запиті, не відповідають суті та формулюванню підстав для виплати допомоги, наведеним у законодавстві.

Але, знов таки, радимо звернутись до органу, що приймає документи для виплат (органу внутрішніх справ за місцем проходження загиблим працівником служби) – можливо, вони нададуть додаткову пораду.

Орієнтовний пакет документів для виплат.

заява про виплату грошової допомоги;

копія довідки кадрового підрозділу органу про обставини загибелі;

копія свідоцтва про смерть;

копія свідоцтва про шлюб – для виплати грошової допомоги дружині (чоловікові);

копія свідоцтва про народження дітей – для виплати грошової допомоги дітям;

копія свідоцтва про народження працівника міліції, податкової міліції – для виплати грошової допомоги батькам;

довідка про грошове забезпечення працівника міліції, податкової міліції;

копія сторінок паспорта з даними про прізвище, ім’я та по батькові, видачу документа та місце реєстрації (довідку органу реєстрації або відповідного житлово-експлуатаційного підприємства, організації чи органу місцевого самоврядування про місце реєстрації або місце перебування заявника);

копія ідентифікаційного номера.


Здравствуйте. Муж сейчас в отпуске по ранению на 30 дней, которое получил в зоне ато. Вопрос: когда и где ему надо проходить МСЕК? Все остальные бумаги для получения единоразовой помощи по ранению есть. Спасибо. 17. Лютого 2015

Доброго дня. МСЕК проводиться відповідно до Положення про медико-санітарну експертизу, затверджену Постановою КМУ від 3 грудня 2009 р. № 1317 / текст дивіться тут   http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1317-2009-%D0%BF

Встановлення інвалідності, коли вона спричинена захворюванням, одержаним під час проходження військової служби, заочно не проводиться.

Медико-соціальна експертиза осіб, які можуть з явитися на МСЕК проводиться за місцем їх проживання.

Медико-соціальна експертиза осіб, що звертаються для встановлення інвалідності, які за станом здоров я не можуть з явитися на засідання комісії, проводиться за місцем їх проживання або в стаціонарі, де така особа перебуває на лікуванні.

Порядок скликання МСЕК:

1. Для поранених, які перебувають на лікуванні або реабілітації та не в стані пересуватися.

Документи на МСЕК подає медичний заклад.

2. Для поранених, які закінчили лікування – довідка ВЛК, завірену печаткою, та виписаний епікриз.

3. Для осіб, які перебувають на військовій службі – направлення на МСЕК від  військової частини із зазначенням  строків служби + самостійне звернення до профільного лікаря у районній лікарні або місцевому воєнному госпіталі  з проханням скликати МСЕК.

4. Для звільнених з військової служби –  направлення на МСЕК від  районного військкомату + самостійне звернення до профільного лікаря у районній лікарні або місцевому воєнному госпіталі  з проханням скликати МСЕК.

Засідання МСЕК призначається не пізніше, ніж через 1 місяць після подачі документів.

Після проходження МСЕК призначається група інвалідності або визначається відсоток втрати працездатності та видається відповідна довідка.

Всі оригінали (та копії. Має проводитись звірка, оригінали залишаються на руках, копії вилучаються) необхідних документів потрібно мати на руках при безпосередньому проходженні МСЕК.

Оскільки законодавство не містить вичерпного переліку документів, що передаються на МСЕК, ми можемо навести лише приблизний перелік, точний перелік необхідно уточнити у МСЕК регіону (у випадку передачі документів на МСЕК лікарем – також).

Орієнтовний перелік документів, до витребування якого варто бути готовим (повторимось, перелік уточнюйте у конкретному регіоні):

Направлення на МСЕК (якщо не здійснюється медичним закладом.)

Копія медичної книжки

Копія паспорту

Копія ідентифікаційного коду

Копія свідоцтва про хворобу від ВЛК / довідка ВЛК / виписний епікриз

Копія трудової книжки (якщо є)

Копія витягу з наказу командира в\ч про виключення зі списків особового складу частини (контрактники)

 Копія військового квитка (строковики).

Головне управління МСЕК Адреса: вул. Костянтинівська 36, м. Київ 044 463 79 70 044 463 15 91.


Прошу уточнить. Формулировка в моём Свидетельстве о болезни: “Поранення, ТАК, пов’язанне з виконанням обов’язків військової служби”. Эта формулировка не подходит ни под один из перечисленых Вами вариантов. Разве что, если в первом варианте: “… або внаслідок ЗАХВОРЮВАННЯ, пов’язаного з виконанням ним обов’язків військової служби…” вместо “захворювання” было бы “поранення”. Подскажите , на что мне ориентироваться в моём случае. 17. Лютого 2015

Доброго дня. На нашу думку, це трохи некоректне формулювання саме першого варіанту (ми приводили визначення, наведені у законодавстві):
«у разі встановлення військовослужбовцю, особі звільненій з військової служби інвалідності, що настала внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого ним під час виконання обов’язків військової служби або внаслідок захворювання, пов’язаного з виконанням ним обов’язків військової служби:

за 1 групу – 304,5 тис. грн. (250-кратний прожитковий мінімум);

за 2 групу – 243,6 тис. грн. (200-кратний прожитковий мінімум);

 за 3 групу – 182,7 тис. грн. (150-кратний прожитковий мінімум).»

Ланцюг подій був таким: поранення, отримане саме під час виконання обов’язків – встановлення інвалідності за наслідками поранення?
Якщо так – то цей варіант.


Page 234 of 302 « ; 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 »