Якщо ви залишите свою електронну адресу, то отримаете повідомлення про відповідь на Ваше запитання.

Доброго дня, я співробітник Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, маю війскове звання лейтенант, яке отримав після закінчення цивільного ВУЗу та атестації при Держспецзв’язку. Маю бажання перевестись до ЗСУ, але у в/ч, якій готові мене прийняти на службу, кажуть, що я не маю ВОС. Чи можете, будь ласка, пояснити процедуру переводу з Держспецзв’язку до ЗСУ офіцерам які закінчували цивільні ВУЗи та не мають ВОС? Закон про Держспецзв’язок передбачає перевод до ЗСУ та інших військових формувань, але з ВОС виникає колізія. Звільнитись та призватись через військомат не можу – контракт на 5 років. Як мені діяти? Дякую за допомогу! З Повагою, Дмитро. from Dmytro 29. Січня 2016

Доброго дня.
Відсутність ВОС, на нашу думку, не буде перешкодую, як й присвоєння військового звання  – фактично, у Вас є спеціальне звання.
Згідно п. 71 Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних силах України, затвердженого Указом Президента Украины №1153/2008 от 10.121.2008 http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/1153/2008/print1390980764224990 :
 «військовозобов’язаним, які мають спеціальні звання або класні чини, в разі їх прийняття на військову службу в Збройні Сили України присвоюються військові звання в порядку переатестації з урахуванням їх спеціальних звань або класних чинів, рівня освіти, досвіду служби та відповідності посаді, на яку їх призначено».


Добрий вечір. Мій чоловік контрактник. У цьому місяці прийшла обіцяна урядом зарплата,але Атошні до цього часу не приходядь. Чьому? from Вікторія 29. Січня 2016

Доброго дня.
Щодо доплат за участь у АТО
Раніше питання розміру винагород за участь у АТО та порядку їх виплат регулювала Постанова Кабінету Міністрів України від 31 січня 2015 р. N 24.
Постановою Кабінету Мінінстрів  України від 20.01.2016  № 18 “Деякі питання грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу” Постанову №24 було скасовано та встановлено наступне:
«в особливий період або під час проведення антитерористичної операції військовослужбовцям Збройних Сил, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Головного управління розвідки Міністерства оборони, Національної гвардії, Державної прикордонної служби, Управління державної охорони, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, Державної спеціальної служби транспорту, військовим прокурорам Генеральної прокуратури України, особам рядового і начальницького складу Державної пенітенціарної служби, Державної служби з надзвичайних ситуацій за безпосередню участь у воєнних конфліктах чи антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду виплачується винагорода у розмірах, визначених керівниками відповідних державних органів за погодженням з Міністерством фінансів та Міністерством соціальної політики, у межах бюджетних призначень.
Розміри винагороди визначаються пропорційно часу участі у воєнних конфліктах чи антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду».
Отже – розмір винагороди «відкинуто» на окремі рішення силових органів (накази?). Період для розрахунку виплат, при цьому, збережено – це період фактичної участі у АТО.
Для військовослужбовців збройних сил України (Міністерство оборони України) було прийнято рішення щодо єдиного підходу для нарахування винагороди за участь у АТО – незалежно від посади та звання. Відповідні розрахунки увійшли до військового бюджету України, що розглядається РНБО, та, у вигляді узагальнених сум, є частиною Державного бюджету України на 2016 рік, який було затверджено відповідним законом.
При цьому, конкретний наказ МО у відкритому доступі ми поки що не знайшли – але Міністерство оборони оприлюднило відповідні розміри такої винагороди:

для військовослужбовців, які несуть службу на лінії бойового зіткнення, грошову винагороду за участь в АТО у сумі 4, 200 гривень,
для військовослужбовців, які несуть службу в інших місцях дислокації в межах визначеної зони проведення воєнного конфлікту (антитерористичної операції) — 1200 гривень.

Дана інформація є публічною, розміщеною на офіційних урядових порталах (сайт Кабінету міністрів України та сайт Міністерства оборони України) – що дає підстави сприймати наведену інформацію як офіційну.
«Технічний нюанс» – на даний момент ще не внесено кореспондуючих змін до Наказу Міноборони від 02.02.2015  № 49 “Про особливості виплати винагород військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу в особливий період та під час проведення антитерористичних операцій” – який повністю відповідає нормам скасованої Постанови №24 щодо розміру «атошних», але, оскільки цей наказ є підзаконним актом, за відміни Постанови КМУ №24, він застосовуватись не буде.
! Звератємо увагу на те, що виплата винагороди має зберігаєтись на час безперервного перебування на стаціонарному лікуванні у закладах охорони здоров’я після отриманих під час безпосередньої участі у воєнних конфліктах чи АТО, інших заходах в умовах особливого періоду поранень (контузії, травми, каліцтва), психічних та поведінкових розладів.

Затримки у виплаті винагороди за участь у АТО молжуть бути пов’язані з тим, що зміни відбулись тиждень тому та може знадобиться час для проведення перерахунку за новими правилами.

!!! Окремо звертаємо увагу, що з’ясовувати питання розрахунку належного військовослужбовцю грошового забезпечення слід починати зі звернення до фінансової частини військової частини, які, на вимогу військовослужбовця, мають надати відповідний розрахунок. А, у випадках явної невідповідності сум, надати пояснення щодо цього розрахунку. В разі відмови у цьому – звернення має бути зроблено письмово, з обов’язковою реєстрацією.


Доброго дня! Сьогодні прочитала, що військовослужбовцям, які несуть службу на першій лінії оборони в зоні АТО буде доплачуватися 3 мінімальні заробітні плати. Чи є нормативний акт, який регулює грошове забезпечення військовослужбовців? Яку надбавку отримуватимуть хлопці, які на другій лінії оборони? 29. Січня 2016

Доброго дня. Освітити питання грошового забезпечення, посилаючись не лише на фактичні дані, а й на нормативно-правові акти, наразі складно.

По-перше, щодо доплат за участь у АТО

Раніше питання розміру винагород за участь у АТО та порядку їх виплат регулювала Постанова Кабінету Міністрів України від 31 січня 2015 р. N 24.
Постановою Кабінету Мінінстрів  України від 20.01.2016  № 18 “Деякі питання грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу” Постанову №24 було скасовано та встановлено наступне:
«в особливий період або під час проведення антитерористичної операції військовослужбовцям Збройних Сил, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Головного управління розвідки Міністерства оборони, Національної гвардії, Державної прикордонної служби, Управління державної охорони, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, Державної спеціальної служби транспорту, військовим прокурорам Генеральної прокуратури України, особам рядового і начальницького складу Державної пенітенціарної служби, Державної служби з надзвичайних ситуацій за безпосередню участь у воєнних конфліктах чи антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду виплачується винагорода у розмірах, визначених керівниками відповідних державних органів за погодженням з Міністерством фінансів та Міністерством соціальної політики, у межах бюджетних призначень.
Розміри винагороди визначаються пропорційно часу участі у воєнних конфліктах чи антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду».
Отже – розмір винагороди «відкинуто» на окремі рішення силових органів (накази?). Період для розрахунку виплат, при цьому, збережено – це період фактичної участі у АТО.
Для військовослужбовців збройних сил України (Міністерство оборони України) було прийнято рішення щодо єдиного підходу для нарахування винагороди за участь у АТО – незалежно від посади та звання. Відповідні розрахунки увійшли до військового бюджету України, що розглядається РНБО, та, у вигляді узагальнених сум, є частиною Державного бюджету України на 2016 рік, який було затверджено відповідним законом.
При цьому, конкретний наказ МО у відкритому доступі ми поки що не знайшли – але Міністерство оборони оприлюднило відповідні розміри такої винагороди:

для військовослужбовців, які несуть службу на лінії бойового зіткнення, грошову винагороду за участь в АТО у сумі 4, 200 гривень,
для військовослужбовців, які несуть службу в інших місцях дислокації в межах визначеної зони проведення воєнного конфлікту (антитерористичної операції) — 1200 гривень.

Дана інформація є публічною, розміщеною на офіційних урядових порталах (сайт Кабінету міністрів України та сайт Міністерства оборони України) – що дає підстави сприймати наведену інформацію як офіційну.
«Технічний нюанс» – на даний момент ще не внесено кореспондуючих змін до Наказу Міноборони від 02.02.2015  № 49 “Про особливості виплати винагород військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу в особливий період та під час проведення антитерористичних операцій” – який повністю відповідає нормам скасованої Постанови №24 щодо розміру «атошних», але, оскільки цей наказ є підзаконним актом, за відміни Постанови КМУ №24, він застосовуватись не буде.
! Звератємо увагу на те, що виплата винагороди має зберігаєтись на час безперервного перебування на стаціонарному лікуванні у закладах охорони здоров’я після отриманих під час безпосередньої участі у воєнних конфліктах чи АТО, інших заходах в умовах особливого періоду поранень (контузії, травми, каліцтва), психічних та поведінкових розладів.

По-друге, щодо розміру грошового утримання військовослужбовців під час особливого періоду

Конкретний розмір грошового забезпечення військовослужбовця визначається залежно від посади, військового звання, тривалості, інтенсивності та умов військової служби, кваліфікації, наукового ступеня і вченого звання.
До складу грошового забезпечення входять:
посадовий оклад, оклад за військовим званням;
щомісячні додаткові види грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премія);
одноразові додаткові види грошового забезпечення.
Регулює питання визначення базових окладів військовослужбовців, в тому числі – контрактної служби та прирівняних до них (в питаннях розрахунку розміру грошового забезпечення) мобілізованих осіб такі нормативно-правові акти:
 Інструкція про порядок виплати грошового забезпечення військовослужбовцям Збройних Сил України та деяким іншим особам, затверджена Наказом Міноборони від 11.06.2008  № 260.
Постанова Кабінету Міністрів України від 07.11.2007  № 1294 “Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб”.
Слід зазначити, що, останнім часом, змін до цих нормативно-правових актів щодо збільшення розмірів посадових окладів військовослужбовців, не вносились.
Таким чином, є підстави вважати, що підвищення грошового забезпечення, яке фактично відбулось у січні 2016 року – це збільшення/введення додаткового забезпечення, що може виплачуватись на постійній основі понад посадовий оклад.
При цьому, підвищення таки відбулось, але, як й випадку винагроди за участь у АТО, конкретний наказ МО у відкритому доступі ми поки що не знайшли – але Міністерство оборони оприлюднило відповідні розрахунки розміру грошового забезпечення військовослужбовців в особливий період:

Назва типової посади
За  нормами на 2015 рік
З урахуванням підвищення
КОМАНДИР БРИГАДИ
полковник
6 501
16 000
КОМАНДИР БАТАЛЬЙОНУ
підполковник
5 664
13 000
КОМАНДИР РОТИ
капітан
5 096
11 000
КОМАНДИР ВЗВОДУ
лейтенант
3 801
9 500
КОМАНДИР ВІДДІЛЕННЯ
мол. сержант
2 837
8 000
СТРІЛЕЦЬ
солдат
2 341
7 000

Ще раз повторимо, що дана інформація є публічною, розміщеною на офіційних урядових порталах (сайт Кабінету міністрів України та сайт Міністерства оборони України) – що дає підстави сприймати наведену інформацію як офіційну.
Сайт МО:
 http://www.mil.gov.ua/news/2016/01/27/rozyasnennya-shhodo-zbilshennya-groshovogo-zabezpechennya-vijskovosluzhbovcziv–/

По-третє, що виплат «єдиноразових контрактних»
Тут змін та скасувань не відбулось. Нагадаємо, що постановою КМУ №406 від 14.05.2015р. встановлено, що держава має здійснити виплату одноразової грошової допомоги військовослужбовцям, які призвані на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, у разі їх прийняття на військову службу за контрактом у таких розмірах:

особам рядового складу – вісім мінімальних заробітних плат;

особам сержантського і старшинського складу – дев’ять мінімальних заробітних плат;

особам офіцерського складу – десять мінімальних заробітних плат.

!!! Окремо звертаємо увагу, що з’ясовувати питання розрахунку належного військовослужбовцю грошового забезпечення слід починати зі звернення до фінансової частини військової частини, які, на вимогу військовослужбовця, мають надати відповідний розрахунок. А, у випадках явної невідповідності сум, надати пояснення щодо цього розрахунку. В разі відмови у цьому – звернення має бути зроблено письмово, з обов’язковою реєстрацією.


Page 85 of 302 « ; 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 »